Subject: R25522: NOTAM A0560/25 väljastatud (ID:25522)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 22:01:41 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25522 alusel, mis saabus meile 12-02-2025 
19:43, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0560/25
(A0560/25 NOTAMR A0354/25 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5922N02502E001 
A)EETN B)2502122000 C)2502242359 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2512A 
ESTABLISHED WITHIN 350M RADIUS CENTRED ON 592138N 0250226E. UNMANNED 
AIRCRAFT ARE NOT PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT PERMISSION 
FROM POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FROM 
PPA(AT)POLITSEI.EE AT LEAST 5 WORKING DAYS BEFORE THE FLIGHT. F)SFC G)400FT 
AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.